POLSKA 18:00 12 lutego 2018

Kancelaria Sejmu wygrała z "Faktem"

fot. Telewizja Republika
Gazeta ma opublikować sprostowanie w sprawie artykułu dotyczącego Marszałka Sejmu. Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał wyrok Sądu Okręgowego, nakazujący redaktorowi naczelnemu dziennika opublikowanie sprostowania.


Sprawa dotyczy tekstu z października 2016 roku, w którym "Fakt" zarzucił Markowi Kuchcińskiemu, że ten "nie chce uchylić immunitetu" posłowi PiS Łukaszowi Zbonikowskiemu, wskutek czego "dzięki Marszałkowi Sejmu poseł nie stanie przed sądem".

– Całości nieporozumienia udałoby się uniknąć, gdyby informacje, które zostały przekazane reporterowi, zostały ujęte w publikacji – powiedział Republice Andrzej Grzegrzółka, dyrektor Centrum Informacyjnego Sejmu.

pmb

Źródło: Telewizja Republika







OSTATNIE


NAJPOPULARNIEJSZE